Dag 3

1 december 2018 - Kangaroo-eiland, Australië

Na een vermoeide nacht wanneer we veel wakker waren door telefoontjes uit Nederland en harde wind, staan we toch uitgerust op.Als ik na het sanitair gebouw loop springen de kangeroe `s al weer langs mij heen, het waait hard en het is bewolkt maar de temperatuur is lekker ongeveer 24 graden. Ik ga koffie maken en zit buiten te genieten van het uitzicht en alle bijzondere vogelgeluiden.

Henkjan is ook uit de veren en gaat zich douchen ik ga ons ontbijtje maken en als we die willen opeten begint het te druppen, dan gaan we gezellig binnen zitten.

Als alles klaar is zo rond half 9  gooien we achterklep dicht en vertrekken we op weg na wat komen gaat, niks plannen gewoon rijden en zien waar de dag ons brengt.We rijden door het Pandana Wildlife Park waar we door echte ongerepte natuur rijden en allerlei dieren spotten zoals koala`s wallabies, kangaroe`s ,mierenegels en slangen, geweldig !!!!! , we rijden helemaal tot het puntje en komen terecht bij de Remarkable rocks reusachtige rotsen met  een panorama uitzicht echt niet te beschrijven hoe mooi.

Dan rijden we een heel eind terug door niemandsland naar Kingscote een grote plaats op het eiland waar wat cafe`s en winkels zijn als we de wat fruit hebben ingeslagen gaan we opzoek naar een camping die we uiteindelijk vinden in Emu Bay , daar schrijf ik nu dit verhaal en kan ik de foto`s uploaden omdat we eindelijk wifi hebben.

1. Annet:
    1 december 2018
    Fanstische reis en geweldig om op deze manier met jullie mee op reis te mogen ❤️
    liefs Annet
  2. Ananda Floris:
    1 december 2018
    Wat leuk om jullie avontuur zo te volgen en wat een prachtige foto's! X familie Tammel
  3. Mirjam everink:
    1 december 2018
    Prachtige foto's, heerlijk om mee te mogen reizen met jullie