Dag 7

8 november 2019 - Kathmandu, Nepal

Het is 7.00 uur ik ben op weg na de yogaruimte maar heb nog even de tijd om een koffie te drinken ik ga zitten en kijk na de zonsopkomst over de Himalaya terwijl de kat weer op schoot springt ( zo bijzonder dat doet hij alleen bij mij ????) Dan gaan we beginnen met de yoga heerlijk, als we allemaal in de eind ontspanning liggen op de mat begint mijn hand te kriebelen als ik kijk zit er ineens een vlinder op mijn hand, nou daar ga ik tranen met tuiten ( dit is niet de eerste keer deze week met de vlinders ze zitten telkens bij mij waar ik ook was in Nepal, onze lerares wil dat we in een kring komen staan om elkaar te bedanken voor deze fantastische reis we lopen omstebeurt langs iedereen heen en zeggen dan Namaste het wordt één groot gebrul iedereen begint te huilen zo bijzonder, dan gaan we gezamenlijk eten aan de lange tafel buiten met weer het fantastische uitzicht op de bergen waanzinnig echt!!!!!. Dan gaan we op weg naar ons laaste guesthouse in Tamel een nieuwe wijk van Kathmandu naar een lange rit met zooooo veeeeel verkeer komen we eindelijk heel weer aan het guesthouse staat midden in de stad als we de enorme poort binnenkomen weet je weer niet wat je ziet een één mens gebouw met een prachtige tuin vol boeddha's en bloemen met daar om heen onze kamer, zo druk het buiten de poort is zo rustig is het hier, ik heb weer een mooie kamer zonder uitzicht helaas maar dat geeft niet ik kom alleen slapen hier, dan gaan Hetty en ik de boel buiten de poort verkennen honderden winkeltjes en restaurantjes en zulke aardige mensen we slaan nog even in want morgenvroeg vetrek ik weer op weg na huis, hetty en ik gaan nog even lekker ergens wat eten en proosten op een mooie nieuwe vriendschap want we gaan elkaar snel weer zien, als ik dit typ ben ik weer op mijn kamer en kan maar een ding zeggen

Soms moet je eerst iets dierbaars verliezen om het ergens anders terug te vinden op een speciale plek om in te zien dat je het niet kwijt bent maar het altijd bij je is . Dank je wel Guus jij bracht mij hier heen .

1. Inge en Erwin:
    9 november 2019
    Wat een prachtige afsluiting van je bijzondere reis! 😘
  2. Hans:
    10 november 2019
    Nou, mooi verhaal zeg.
    Op naar een mooie toekomst!