Dag 7

5 december 2018 - Torquay, Australië

jeetje we zijn vandaag al een weekje onderweg, echt bizar we hebben al zoveel moois gezien ongelooflijk!!! dat kun je heel snel vast leggen op foto maar de beleving ervan maakt het zo veel mooier, zoals de geluiden van vogels die wij thuis niet kennen, de geur van de bomen en bloemen en de hele de beleving op zich is echt niet te omschrijven zo geweldig.

vandaag werden we wakker met zon en hebben we heerlijk buiten ontbeten ,we hadden stroom dus we konden voor het eerst het broodrooster uit proberen , ik zeg top!!!. Dan gaan we weer op weg, we rijden the great Ocean Road helemaal af tot het plaatjes Torquay waar we nu op een camping staan aan zee een surf place.

Het was echt een geweldig mooie route over een hele lange slinger weg via de bergen langs de kustlijn, onderweg stoppen we een paar keer om langs de oceaan te picknicken en langs de boulevard te lopen .

We merken dat we dichterbij Melbourne komen, de stadjes worden steeds hipper en meer Amerikaans dan Engels ook zijn er veel hippe eettentjes en heel veel surf shops en heel toeristisch.

wel raar dat het in Nederland 5 december is en wij het idee hebben dat we midden in de zomer zitten, het blijft ook heel bizar om kerstbomen te zien in de zomer!! nee kerst hoort echt bij de winter vinden wij, en de meeste Australiers willen graag een keer een witte kerst zo werd ons vertelt.Dus.......

1. Mirjam everink:
    6 december 2018
    Prachtig is het daar, hoe warm is het nu??