Dag 6

4 december 2018 - Port Fairy, Australië

We komen aan in Dunkeld een klein plaatjes waar we even een ontbijtje gaan eten in een lokaal cafeetje, en rijden dan verder na Port Fairy en even bij het informatiecetrum vragen of ze een kaart hebben met campings erop, en of er nog wat moois te zien in in dit stadje, we worden geholpen door een vriendelijke man die ons erop wijst dat we zeker even in de haven moeten gaan kijken en dan een mooie wandeling kunnen maken op een klein eilandje naast de haven.

maar eerst komt mijn man een drive in bottle shop tegen daar MOET hij natuurlijk even bier inslaan hahahahah dus wij met ons busje daar na binnen ( ging net met de hoogte) dus die eiegnaar gelijk "do you know how high you are!!!!!" Yes sure goes just zegt mijn man hahahahaha , dus je raad het al dit moet ook in ijzerlo !!!!

maar eerst wandelen...........

hij krijgt gelijk de wandeling is inderdaad de moeite waard, het is ongeveer een uurtje lopen dan loop je het eilandje helemaal rond erg leuk!! dan even een stevige picknick in ons busje en rijden dan weer verder.

we gaan op weg na The Great Ocean Road dit is de weg langs de kust naar Melbourne met fantastische uitzichten over de oceaan en de 12 Apostles, dit zijn 12 rotsblokken in de Indische Oceaan.( ja sorry ook dit is weer fantastisch)

1. Huub Wopereis:
    4 december 2018
    Prachtige eerste week hebben jullie meegemaakt!
    Ik moet ook echt nog een keer terug als ik de ruimte zo weer zie. Geniet van de vrijheid.
    Groeten Huub en Gemma
  2. Annet:
    4 december 2018
    Whow wat een belevenis ... nu al! en jullie mogen nog een paar weeeeeeken 🤗
    Have Fun
    goed gaon