Voorbereiding Australie

19 november 2018

Nog even en dan vliegen we vanaf Schiphol om 12.45 naar Honkong, waar we landen om 6.55 lokale tijd om over te stappen op de vlucht van ons einddoel na Adelaide daar landen we om 20.35 lokale tijd.

Na een lange voorbereiding is het bijna zover, we zijn maanden geleden al begonnen met alle voorbereidende werkzaamheden op de boerderij,zoals het plannen van het melk en voerschema voor de medewerkers,  bestellen van voer, vertegenwoordigers aansturen ect ect.Er kwam een hoop bij kijken om vier weken van huis te kunnen, maar door de inzet van onze fantastische medewerkers, de hulp van Niek, de beide ouders , vertegenwoordigers die een paar keer langskomen om de boel up date te houden kunnen wij deze reis maken.

Ons plan is als volgt, we beginnen in Adeleid, om vervolgens met ons camperbusje na Kangeroo eiland te rijden voor een paar dagen, dan rijden we via Melbourne na Katamatite te rijden de boerderij van Erwin en zijn familie, dan Sydney via de great ocean road, dan vliegen we na Alice Springs en rijden we met een huurauto 5 dagen door te red centre door na Yulara waar we het vliegtuig nemen naar Cairns en dan met een huurauto richting Port Douglas en als laatste naar Palm Cove waar we uiteindelijk via Cairns het vliegtuig terug nemen naar huis.

1. Martin:
    19 november 2018
    Leuk Els, veel succes met de voorbereiding.
  2. Inge Wieskamp:
    25 november 2018
    Veel voorpret en we gaan jullie zekers volgen !
  3. Marieke:
    27 november 2018
    Een hele fijne vakantie gewenst!