Vervolg Sydney

13 december 2018 - Sydney, Australië

In het hotel hebben ze heel erg leuk een chinees/japans restaurant zitten, tussen 4 en 7 pm is het Happy Ouwer en krijg je het 2e drankje gratis ( daar moeten we bij zijn) hahahahah en we eten met stokjes, dat ga ik thuis ook invoeren weg met dat bestek dan blijft iedereen terminste wat langer zitten hahahaha.

Na het eten frissen we ons op en gaan we de Big City weer in, Sydney leeft 24 uur per dag, het is een frisse, schone stad en je voelt je er heel veilig je kunt er als vrouw ook s`avonds prima alleen rond lopen. We kijken onze ogen uit alles is s`avonds verlicht zo mooi, de mensen in Sydney eten vrij laat s`avonds daarom is het overal nog heel lang heel druk, met veel live music en open cafe`s alles leeft buiten. Wij zijn allebei verliefd op Sydney .

De volgende morgen gaan we ontbijten bij de buurman want in het hotel kan dat niet zo uitgebreid, en lopen daarna Surry Hills in een hele creatieve hippe wijk waar veel kleine winkeltjes en koffie tentjes zijn, en veel art gallery `s zijn ( jammer dat mijn tas zo klein is ) maar ik kan mij nog net inhouden.

Ook gaan we de Sydney Eye Tower in ( VRESELIJK HOOG) het hoogste gebouw van Sydney, volgens mijn man was het uitzicht prachtig hahaha ik heb alleen het interieur gezien. Dan gaan we nog een laatste keer in de Hop On bus voor een laatste rondje Sydney. We zijn zo bevoorrecht dit allemaal te mogen zien Sydney was echt in een woord GEWELDIG!!!!!!.

We zijn al weer vroeg uit de veren want als ik dit typ zit ik op Sydney Airport te wachten tot we aan boord mogen naar Alice Springs...................word vervolgt.