Dag 2

3 november 2019 - Lalitpur, Nepal

Half 7 gaat de wekker op na de yoga en meditatie op het dak van het hotel, het is wel gaaf om yoga te doen met uitzicht op de Himalaya. Het is nog een beetje fris maar als we eenmaal bezig zijn komt de zon lekker door, eenmaal klaar gaan we ontbijten buiten in de zon heerlijk!!.

Dan komt Ellen ons ophalen zij woont al 12 jaar in Nepal maar komt uit Noorwegen en heeft hier boeddhisme gestudeerd en weet vanalles te vertellen over de Stupa en de Pashupatinath tempels waar we daarna heen wandelen door de drukte van Kathmandu, ongelooflijk wat een drukte en chaos ( voel me helemaal thuis hihihi) bij deze Hindoestaanse tempels worden mensen die overleden zijn gewassen in het heilige water ( heel smerig) en dan ritueel verbrand, het is best heftig om te zien de dode mensen blijven maar komen en liggen in een witte doek in de zon te wachten tot ze aan de beurt zijn, het stinkt enorm en er lopen honden omheen, huilende mensen, mensen die mee kijken vanaf een afstand het is ongelooflijk.

We lopen er weer uit en zijn vanmiddag vrij van het programma om zelf je gang te gaan, Hetty en ik nemen een taxi terug na de stupa ( 4 euro) en gaan lekker ergens wat eten en natuurlijk souvenirs scooren het is buiten de Stupa zo druk niet te doen.

Nepal is heel goedkoop dat is niet gunstig voor mijn hebberigheid hahahah maar geniet enorm!!!!!!! Had dit niet willen missen

1. Suusje:
    3 november 2019
    Geweldig lieverd, geniet er maar lekker van! Liefs♥️😘