Dag 11

12 december 2018 - Sydney, Australië

SYDNEY  here we are!!!! Wat een te gekke stad nu al, en we mogen er nog 2. Omdat we gisteren al in Sydney sliepen was het maar 8 minuten rijden naar het verhuurbedrijf van ons campertje die we helaas moesten inleveren vandaag, erg jammer want we waren er al helemaal aan gehecht, en dat betekend ook dat we de helft er al weer hebben opzitten, ook al komen er nog 2 mooie weken aan het was een heel leuk avontuur met ons campertje.

We komen tegen 10.00 uur aan in ons hotel ( Veriu Sydney) erg leuk hotel midden in het centrum, we kunnen gelijk naar onze kamer dat is fijn want dan kunnen we gelijk onze tassen achter laten als we Sydney in gaan. We gaan eerst lekker een kop koffie drinken en stappen dan op de Hop on Hop Off bus die je langs alle bezienswaardigheden rijd van de stad, we stoppen eerst bij Bondi Beach omdat nu de  zon nog schijnt omdat er regen word verwacht.

Het is leuk om het nu eens in het echt te zien in plaats van de tv, dan hoppen we met de bus door naar de haven waar we een boottocht maken door de baai en varen onder de Sydney Harbour Bridge door en langs het Opera House erg indrukwekkend, het begint te regen dat is wel erg jammer maar dat duurt gelukkig niet lang. Na de boottocht lopen we terug naar ons Hotel waar we lekker wat gaan eten .......... wordt vervolgt.

1. Hans:
    16 december 2018
    Hele bekende plekjes en foto's .. heerlijk. Sidney is echt heel erg leuk en relaxed. ENJOY !

Groetjes Hans en Sandra