Dag 10

11 december 2018 - Sydney, Australië

We gaan eerst Walvissen en zeehonden spotten vlak bij de camping, helaas zien we geen walvissen maar wel zeehonden, ongelooflijk dat je alles zo  kunt ziet in de vrije natuur, we kunnen vlakbij ze komen en horen snurken op de rotsen !!, WOW .

Dan rijden we op weg na Jervis Bay een van de mooiste  witte stranden van Australië, het is nog een heel eind rijden door de bergen maar het is inderdaad schitterend alleen jammer dat de zon nog niet is doorgebroken het is wel warm, en we spotten een hele grote rog die langs komt zwemmen. Er schijnen in dit park waar het strand aangelegen ligt wel 25 verschillende vogelsoorten te vliegen, het geluid is oorverdovend mooi maar we zien helaas weinig soorten behalve de groene papegaaien. ( ook mooi maar die hadden we al een paar keer gezien).

Na een hele lange rit langs de oceaan en door de bergen vinden we helaas geen camping meer en het wordt al laat, we zitten nog 40 kilometer van Sydney af dus besluiten we om daar maar heen te rijden, even weer de bewoonde wereld in opzoek na een hotel, we vinden er een vlak bij waar we morgen ons camperbusje HELAAS weer moeten inleveren om 2 dagen door te brengen in Sydney.........