Cairns

19 december 2018 - Port Douglas, Australië

Vanuit het vliegtuig is het enorme regenwoud al goed te zien alles is hier groen,we landen om 14.00 uur in Cairns en als we uitstappen voelt het alsof we in de desert van de burgers zoo lopen,het is heel klam hier 35 graden ,je zweet gelijk in Alice Springs was het een droge hitte.

We halen onze huurauto op en rijden ongeveer een uur van Cairns naar ons resort in Port Douglas een stadje aan de zee, dwars door het regenwoud langs de zee en de vele rietsuiker velden wow wat mooi hier.

Het is een prachtig resort, we hebben een mooi appartement met aico dat is wrl lekker hier. Australië is een duur land en het schilt dat we weinig honger hebben omdat je niet werkt, dus we halen in het dorpje boodschappen en eten dit aan het strand lekker op.

Wow wat hebben we het goed en wat is Australië veelzijdig zo zitten we in het droge Red Centre, en zo zit je weer in het regenwoud, als we terug zijn koelen we nog even lekker af in het zwembad en drinken nog wat aan de bar welterusten Port Douglas tot morgen.